شهرکتاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز افتتاح شد
کد خبر: 3342927
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
همزمان با آغاز چهارمین جشنوراه تبریزیم؛

شهرکتاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز افتتاح شد

گروه هنر:همزمان با آغاز چهارمین جشنواره تبریزیم، شهرکتاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در فضایی به بزرگی 500 مترمربع افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، حسین آذرنیا، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گفت: با توجه به اهمیت امر مطالعه و ضرورت توجه به کتاب به عنوان یکی از محورهای توسعه پویا، این تخصیص فضا با هدف ایجاد بستری مناسب برای اصحاب فرهنگ و نیز عموم شهروندان صورت گرفته است.

وی افزود: طبقه همکف مجتمع جواهر به عنوان شهر کتاب سازمان در نظر گرفته شده است که با تجهیز و آماده سازی این بخش، یک فضای مناسب برای استفاده در حوزه فرهنگ و کتاب به شهروندان تبریزی اهدا می‌شود.

آذرنیا با تاکید بر اهمیت کتاب به عنوان یکی از اساسی‌ترین محورهای توسعه فرهنگی خاطر نشان کرد: کتاب همواره بخشی لاینفک از مدیریت شهری است که در آن از شهروندان به عنوان قشری پویا برای کمک به ارتقای فرهنگی شهر کمک گرفته می‌شود.

وی اظهار داشت: از عموم شهروندان و اصحاب فرهنگ و هنر دعوت می‌کنیم که سازمان را در این حرکت فرهنگی همراهی کنند.

آذرنیا همچنین افزود: شهر کتاب سازمان، با بهره گیری از تجربه چند ساله خود، بستری برای ارائه تازه‌های نشر، آثار هنری نفیس، نوشت افزار و اقلام فرهنگی است و می‌تواند مورد توجه شهروندان قرار بگیرد.

captcha