بیش از ۶ محفل انس با قرآن در قزوین برگزار شد
کد خبر: 3319810
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
با حضور قاری مصری؛

بیش از ۶ محفل انس با قرآن در قزوین برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از اجرای بیش از ۶ محفل انس با قرآن در استان قزوین در دو روز گذشته خبر داد.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، با بیان اینکه در دو روز گذشته با حضور عادل الباز قاری برجسته مصری 6 محفل انس در نقاط مختلف استان برگزار شده است، اظهار کرد: این محافل انس با قرآن با استقبال خوب مردم استان قزوین همراه بوده است.

وی افزود: عادل الباز در روز پنجشنبه با حضور در مساجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرهای الوند و محمودآباد و همچنین بقعه سید علی شارینی شهرستان تاکستان در محافل انس با قرآن این شهرها شرکت کرد.

نوروزی ادامه داد: این قاری برجسته مصری روز گذشته نیز با حضور در اداره کل زندان‌های استان ، مصلی نماز جمعه شهر شال و در نهایت مسجد رسول اکرم سگزآباد به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

وی عنوان کرد: عادل الباز صبح امروز ، شنبه نیز با حضور در حسینیه شهید مطهری سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در محفل انس پاسداران قزوین تلاوت کرد.

این مسئول بیان کرد: عادل الباز ظهر امروز نیز بعد از نماز ظهر و عصر با حضور در مسجد محمد رسول‌الله تلاوت آیات قرآن را بر عهده خواهد داشت.

وی گفت: حضور در محفل انس با قرآن که ساعت 18 امروز در امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود و در نهایت حضور در محفل انس با قرآن مسجد 14 معصوم قزوین در ساعت 22 آخرین برنامه این قاری مصری در قزوین خواهد بود.

captcha