توزیع بیش از ۱۰ هزار قلک برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در کردستان
کد خبر: 3007519
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

توزیع بیش از ۱۰ هزار قلک برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در کردستان

گروه اجتماعی: رئیس ستاد بازسازی اماکن متبرکه عتبات استان کردستان از توزیع بیش از ۱۰هزار قلک بین دانش‌آموزان استان با هدف مشارکت دادن آنها در بازسازی اماکن متبرکه و عتبات عالیه خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد سادات، رئیس ستاد بازسازی اماکن متبرکه عتبات استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: در اجرای تفاهم‌نامه ‌مابین اداره‌کل آموزش و پرورش استان و ستاد بازسازی عتبات عالیات طرح مشارکت دانش‌آموزان در بازسازی عتبات و اماکن متبرکه اجرا می‌شود.
وی افزود: ستاد بازسازی اماکن متبرکه و عتبات عالیات کردستان با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش استان، بیش از 10 هزار قلک‌های دانش‌آموزی را در راستای جمع‌آوری کمک به بازسازی و بهسازی اماکن متبرکه و عتبات توزیع کرده است.
رئیس ستاد بازسازی اماکن متبرکه عتبات استان کردستان با اشاره به اهداف اجرای این طرح بیان کرد: توزیع قلک‌های دانش‌آموزی در راستای تعمیق مفاهیم مذهبی و دینی و جلب مشارکت دانش‌آموزان در کارهای خیرخواهانه از جمله اهداف اجرای این طرح است.
وی با اشاره به اهمیت همکاری در مشارکت اماکن متبرکه یادآور شد: اماکن متبرکه محل عبادت و نیایش و اجرای برنامه‌های معنوی است که باید در شأن انسان‌های والا و خاص بازسازی و بهسازی شوند.

captcha