«فرش قرمز» هنرمندان برای خانواده‏‌های شهدا
کد خبر: 2672180
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

«فرش قرمز» هنرمندان برای خانواده‏‌های شهدا

گروه هنر: مجموعه «فرش قرمز» در مرحله تصویربرداری قرار دارد و با آغاز دهه فجر هر شب روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مجموعه «فرش قرمز» به نویسندگی و کارگردانی اشکان درویشی هم اکنون در تهران و استان البرز در مرحله تصویربرداری قرار دارد و تاکنون ضبط 10 قسمت از 13 قسمت برنامه انجام شده است.

درویشی درباره شرایط تولید این پروژه و بازیگرانی که تاکنون به دیدار شهدا رفته‌اند، گفت: تاکنون هنرمندانی چون جمشید مشایخی، محمود پاک‌نیت، مجید مظفری، فخرالدین صدیق شریف، مجید شهریاری، نادر سلیمانی، محمد فیلی، گیتی معینی، ارسلان قاسمی، صابر خراسانی و عبدالله روا در این برنامه به دیدار خانواده شهدا رفته‌اند و طی دو هفته آینده سه قسمت باقی مانده از مجموعه نیز مقابل دوربین خواهد رفت.

وی اضافه کرد: طبق صحبت‌های انجام شده با شبکه اول سیما، مجموعه با آغاز دهه فجر و به صورت هر شبی روی آنتن می‌رود. همچنین بزودی ضبط قسمت های باقی مانده از مجموعه نیز با حضور هنرمندانی چون پژمان جمشیدی، نرگس محمدی، پوراندخت مهیمن و دکترمحمود عزیزی بزودی انجام می‌شود.

درویشی در پایان گفت: ضمن این‌که قرار است ضبط سری دوم «فرش قرمز» نیز با محوریت دیدار ورزشکاران و خوانندگان با خانواده شهدا و برای پخش در ایام نوروز بزودی آغاز شود.

وی پیش از این به عنوان دستیار در پروژه‌های تلویزیونی مشغول فعالیت بوده و در شبکه البرز نیز به عنوان مجری حضور داشته است.

«فرش قرمز» با مشارکت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در حال تولید است و سایر عوامل اصلی آن عبارتند از؛ تهیه‌کنندگان: اشکان درویشی، مرتضی محلاتی، موسیقی تیتراژ: فرید معینی، دستیار کارگردان: آذین فولادوند، تدوین و تصویربردار: سعید اشکانی، صدابردار: سیدامیر بذلی، مجری و بازیگران: هیلا رضاییان، آذین فولادوند، روابط عمومی: هیلا رضاییان، مجری طرح: فاطمه تاتلاری، مدیر پروژه: محمد عموری، مشاوران پروژه: مجید شهریاری، سعید کنعانی، گریم: پروین ظاهری، نیره رودباری، مصطفی رامشی، منشی صحنه: نازنین قریب، طراح صحنه و لباس: مهرداد احمدی، کیاندخت کشوادی.

captcha