محفل انس با قرآن در قزوین برگزار شد
کد خبر: 2617157
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵
در سازمان تأمین اجتماعی؛

محفل انس با قرآن در قزوین برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، چهارمین محفل انس با قرآن کریم سازمان تأمین اجتماعی با حضور قاریان برتر استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، چهارمین محفل انس با قرآن کریم شب گذشته، 18 آذر در محل سالن اجتماعات مسجد محمد رسول‌الله (ص) با حضور کارمندان سازمان تأمین اجتماعی و قاریان برتر استان برگزار شد.

علیرضا محسنی، مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین در حاشیه این مراسم با بیان اینکه فعالیت در حوزه قرآن و قرائت حرکتی راهبردی برای جامعه به شمار می‌آید، اظهار کرد: انس با قرآن مایه  ارتفاع درجات و تعمیق معارف قرآنی در سطح جامعه است.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای محافل قرآنی نزدیک کردن جامعه ی اسلامی به فهم و انس با قرآن است، افزود: باید به سویی حرکت کنیم که نظام و جامعه اسلامی با انس روز افزون با قرآن استحکام درونی پیدا کند تا قدرت برخورد با چالشها به جوامع داده شود و این استحکام درونی به برکت همدلی با قرآن حاصل می‌شود.

تلاوت آیات قرآن توسط قاریان برتر استان از جمله حاج‌‌فتحعلی، حبیب‌‍زاده و وفاپور و همچنین تقدیر از برگزیدگان شانزدهمین دوره مسابقات استانی قرآن ، فعالین و معتمدین شورای امر بمعروف و نهی از منکر استان و منتخبین مسابقه قرآن در خانه از دیگر قسمتهای این مراسم بود.

captcha