شركت بیش از 110 هزار دانش‌آموز هرمزگانی در طرح ملی نهضت قرآن‌
کد خبر: 2300079
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۷

شركت بیش از 110 هزار دانش‌آموز هرمزگانی در طرح ملی نهضت قرآن‌

گروه فعاليت‌های قرآنی: مديركل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن اشاره به استقبال بی‌نظير حافظان و قاريان قرآن در سراسر استان در طرح ملی نهضت قرآن كريم گفت: بالغ بر 114 هزار نفر يعنی معادل يك سوم كل دانش‌آموزان استان در اين طرح شركت كرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه هرمزگان، صبح امروز، 20 فروردین‌ماه آئين اختتامیه مسابقات قرآن دانش‌آموزی ناحیه 1 بندرعباس با حضور مديركل آموزش و پرورش استان هرمزگان، مدير آموزش و پرورش ناحيه يك بندرعباس و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و دانش‌آموزان مناطق و نواحی استان در محل مركز تربيت معلم فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.
احمد آخوندی، مديركل آموزش و پرورش استان هرمزگان در اين مراسم ضمن تسليت به مناسبت ايام فاطميه با اشاره به نقش و جايگاه قرآن در سعادت بشر و تربيت نسل‌ها افزود: ما در هر موضوع و زمينه‌ای می‌توانيم به قرآن كريم تمسك كنيم و از راهنمايی‌های اين كتاب الهی بهره‌مند شويم.
آخوندی با تأكيد براينكه اگر به كتاب الهی پناه ببريم قرآن كريم همواره به ياری و كمك ما می‌آيد، خطاب به دانش‌آموزان گفت: بايد خداوند را شكرگذار باشيد كه اين موقعيت را برايتان فراهم كرده تا در اين فضای معنوی توانمندی‌های خود را عرضه و با هم در فضای سالم به رقابت بپردازيد.
مديركل آموزش و پرورش هرمزگان خاطرنشان كرد: همچنين ما نيز بايد خداوند را شاكر باشيم كه اين فرصت را به ما داده تا موقعيتی را فراهم كنيم تا دانش آموزان قرآنی توانمنيدهای خود را به رقابت گذاشته و فضايی قرآنی را در شهر، استان و كشور عزيزمان ايجاد كنيم.
وی ضمن اشاره به استقبال بی‌نظير حافظان و قاريان قرآن در سراسر استان گفت: بحمدالله بالغ بر 114 هزار نفر يعنی چيزی معادل يك سوم كل دانش‌آموزان استان در طرح ملی نهضت قرآن شركت كرده‌اند.
آخوندی همچنين از وجود بيش از 300 دانش‌آموز حافظ كل قرآن در استان خبر داد و در پايان از تلاش و زحمات تمامی دست‌اندركارن و برگزاركنندگان اين مسابقات تقدير و تشكر كرد.
captcha