پرشدن ذهن جوانان از آيات قرآن جايی برای ابتذال نخواهد گذاشت
کد خبر: 2202347
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۵

پرشدن ذهن جوانان از آيات قرآن جايی برای ابتذال نخواهد گذاشت

گروه فعاليت‌های قرآنی: مشاور رئيس سازمان تبليغات اسلامی تهران با بيان اينكه مسئولان قرآنی برای حفاظت از كودكان در مقابل هجمه‌های شيطانی سپر قرآنی درست كنند، تصريح كرد: اگر سينه و ذهن جوانان امروز از آيات قرآن اشباع شود ديگر جايی برای ابتذال نخواهد بود.

«عباس مزجی»، مشاور رئيس سازمان تبليغات اسلامی تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه اردبيل، با اشاره به اينكه امسال مقام معظم رهبری در ماه رمضان افق دوردستی را برای نظام تعليم و تربيت معين فرموده‌اند، افزود: ايشان فرمودند: «در طول چند سال بايد 10ميليون حافظ قرآن داشته باشيم» كه اين تكليف مسئولان قرآنی را مضاعف كرده است.
وی با بيان اينكه بايد برنامه‌ريزی داشته باشيم تا 10 ميليون دانش آموز را تشويق به حفظ قرآن كنيم، ادامه داد: قرآن دانش آموزان را در مقابل هجمه‌ای كه دشمن تدارك ديده حفظ می‌كند.
مشاور رئيس سازمان تبليغات اسلامی تهران در بخش ديگری ازسخنان خود با بيان اينكه حفظ قرآن درسنين كودكی بسيار مناسب است، افزود: حفظ قرآن در كودكی به مانند حك بر سنگ می‌ماند.
مزجی با بيان اينكه مسئولان قرآنی برای حفاظت از كودكان در مقابل هجمه‌های شيطانی سپر قرآنی درست كنند، تصريح كرد: اگر سينه و ذهن جوانان امروز از آيات قرآن اشباع شود ديگر جايی برای ابتذال نخواهد بود.
وی با تأكيد بر اينكه دانش آموزان را بدون سپر و زره در مقابل دشمنان رها نكنيد، افزود: طرح همگام با قرآن برای دانش‌اموزان به مانند زره‌ای در مقابل دشمنان است.
مزجی با بيان اينكه اين طرح سپر حفاظتی برای دانش آموزان است، گفت: اين طرح را بايد با ياد مقدس اردبيلی زنده كنيد تا فرزندان خوبی را تربيت و تحويل جامعه دهيد.
مزجی به توصيه‌های مقام معظم رهبری در رابطه با شبيخون فرهنگی اشاره كرد و افزود: ايشان طی چند سال گذشته به مسئولان فرهنگی توصيه‌های فراوانی در اين خصوص داشتند.
وی با بيان اينكه امروزه درحالت شبيخون فرهنگی قرار گرفته‌ايم، گفت: طبق فرمايش مقام معظم رهبری دشمنان اسلام ناتوی فرهنگی را تشكيل داده و جوانان ما را مورد حمله قرار داده‌اند و بايد مراقبت همه‌جانبه نماييم.
captcha