نفرات برتر سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن قزوین معرفی شدند
کد خبر: 1476277
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

نفرات برتر سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن قزوین معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه قزوین از مشخص‌شدن نفرات برتر سی‌و‌هفتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل قرآن کریم و نوزدهمین دوره مسابقات اذان و ابتهال شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا نوروزی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی فرآن(ایکنا) از قزوین، اظهار کرد: سی‌و‌هفتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل قرآن کریم و نوزدهمین دوره مسابقات اذان و ابتهال شهرستان قزوین روز جمعه، 30 آبان در قزوین به پایان رسید.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش بزرگسالان و شکوفه‌ها برگزار شد، افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ 20 جزء بزرگسالان،  قرائت بزرگسالان، ترتیل بزرگسالان، حفظ 10جزء بزرگسالان، حفظ کل بزرگسالان، مفاهیم تخصصی و اذان ویژه آقایان برگزار می شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین با اشاره به نتیجه رقابت در حفظ 20 جزء بزرگسالان گفت: حسان اسفندیاری رتبه نخست این بخش را کسب کرد و مهرداد خلیلی و  سید صادق مجابی نیز به ترتیب در جایگاه‌های بعدی ایستادند.

وی با بیان اینکه جواد رفعتی رتبه نخست رشته قرائت بزرگسالان را از آن خود کرد، بیان کرد: محمدحسین محمدی آهویی و محسن قلی‌پور به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم رشته قرائت بزرگسالان را کسب کردند.

نوروزی با اشاره به رقابت در بخش ترتیل رشته بزرگسالان از قرار گرفتن محمدجواد محمدی‌آهویی در رده نخست خبر داد و گفت: سجاد حاجی و علیرضا صحراکاران به ترتیب در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

این مسئول با بیان اینکه محمدرضا رحمانی، رضا دوستی و میلاد میرزا علی محمدیها عنوانهای برتر حفظ 10جزء بزرگسالان را از آن خود کردند، تأکید کرد: در رشته حفظ کل بزرگسالان محمد مافی اول شد و محمود میرزایی نیز رتبه دوم را از آن خود کرد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین از محمد بهرامی به عنوان موذن نخست این مسابقات نام برد و ادامه داد: پس از بهرامی، مسعود لطفی و محسن قلی‌پور رتبه‌های دوم و سوم اذان بزرگسالان را کسب کردند.

وی تأکید کرد: در رشته مفاهیم تخصصی نیز احمد محمدی‌فرد زیارانی و علی دهقان‌نژاد به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند.

نوروزی با اشاره به مسابقات شکوفه‌ها که در رده سنی زیر 16 سال برگزار شد، اظهار کرد: در بخش اذان شکوفه‌ها سیدامیرحسین حسینی، امیر حسین باجلان و محمد کاکاوند به ترتیب در رده‌های اول تا سوم ایستادند.

وی با بیان اینکه محمد صالح بنایی عنوان نخست قرائت شکوفه‌ها را کسب کرد، ادامه داد: علی عبداللهی و امیر حسین باجلان به ترتیب عنوان‌های دوم سوم این رشته را کسب کردند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین از برگزاری رشته فرازخوانی یا قرائت تقلیدی خبر داد و گفت: حمید رضا نوری، مهدی چگینی و محمد رضا کریمی به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم این رشته را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه علی حاجی طاهریها، علی بدر حصاری و علیرضا رضایی عنوان‌های برتر حفظ یک جزء را کسب کردند، بیان کرد: در رشته حفظ دو و نیم جزء محمدرضا طاهری اول شد، محمدمهدی حیدری دوم شد و حامد محمد یاری نیز به عنوان سوم بسنده کرد.

نوروزی ادامه داد: در رشته حفظ 5 جزء محمد رمضانی بالاتر از امیررضا علیخانی و امیرمحمد جلالی به مقام نخست دست یافت.

وی با بیان اینکه در ترتیل شکوفه‌‎ها حسن خلیلی، محمد کاکاوند و سیدامیرحسین حسینی به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند، تأکید کرد: امیرعباس زارعی، ابوالفضل کشاورزمرام و علیرضا آقایی عنوان‌های برتر حفظ 10 جزء را کسب کردند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین با اشاره به برگزاری رشته حفظ 20 جزء ادامه داد: مهدی رجبی، امیر حسین علیخانی و مهدی جلوخانی عنوان‌های برتر این رشته را کسب کردند

وی با اشاره به رقابت در رشته حفظ کل شکوفه‌ها یادآور شد: علی صادقی  نیارکی، امیر عباس صلح جوی منفرد و مهدی حیدری به ترتیب در سکوهای اول تا سوم این رشته قرار گرفتند.

نوروزی به برگزاری این رقابت‌ها در بخش بانوان اشاره کرد و گفت: حبیبه ایمانی نژاد، اعظم اکبری و مهناز مومنی به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم حفظ 20 جزء بزرگسالان را کسب کردند.

این مسئول با بیان اینکه در رشته قرائت بزرگسالان فاطمه رحمانپور اول شد، تأکید کرد: طیبه عبدالله‌زاده و ماهرخ آزاد به ترتیب در رده‌های دوم و سوم این رشته قرار گرفتند.

وی با اشاره به رشته ترتیل بزرگسالان بانو عنوان کرد: سکینه کشاورز ترک، انسیه عباسی و انسیه حاج یونسی مقامهای اول تا سوم این رشته را کسب کردند.

نوروزی با بیان اینکه مرضیه خورشیدی، فائزه احمدی و صغری محمد علیپور عنوان‌های اول تا سوم حفظ 10جزء بزرگسالان را کسب کردند، تأکید کرد: هدی صرافها، مرضیه حسنقلی و طیبه ضرابی نژاد به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم رشته حفظ کل بزرگسالان را کسب کردند.

وی افزود: در رشته مفاهیم تخصصی بانوان نیز زهرا زهدی شریف عنوان نخست این رشته را کسب کردند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین گفت: در بخش قرائت شکوفه‌های دختر مریم شهسواری، فاطمه فلاح‌نژاد و رضوان کشاورز عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند و‌هانیه طاهری هویدا، فاطمه زمانی و نگار سپهری مقام برتر حفظ یک جزء را بدست آوردند.

وی تأکید کرد: مریم غلامی در رشته حفظ دو و نیم جزء شکوفه‌ها ب مقام نخست دست یافت، فاطمه بخارایی دوم شد و طاهره برزوپور در جایگاه سوم ایستاد.

نوروزی با اشاره به برگزاری رشته حفظ 5 جزء ادامه داد: سیده مریم حسینی، حدیثه اسفندیاری و‌هانیه سرپرست عنوان اول تا سوم این رشته را کسب کردند.

وی با بیان اینکه زهرا احمدی مقام نخست بخش ترتیل شکوفه‌ها را کسب کرده است، اظهار کرد: مهدیه رجبی و زهرا علیخانی مقام‌های دوم و سوم رشته ترتیل شکوفه‌ها را از آن خود کردند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین افزود: در رشته حفظ فاطمه بتلاب، پریسا زارعی و زهرا ایلات سه مقام نخست را کسب کردند.

وی در پایان با بیان اینکه در رشته حفظ 20 جزء مریم سیاهکالی مرادی اول شد و زینب علی نسائی و فاطمه احمدی در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند، یادآور شد: در رشته حفظ کل بخش شکوفه‌ها سپیده بهرامی، نگار مخبریان نژاد و سحر بهرامی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم ایستادند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بی نام
|
-
|
۱۳۹۳/۰۹/۲۰ - ۱۷:۰۰
0
0
واقعا از مسئول اوقاف شهر قزوین سپاسگذارم....
captcha