وظیفه فیلم‌سازان ساخت فیلم‌های پرمحتوا جهت صیانت از خانواده‌ها است
کد خبر: 1339406
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
میلانی:

وظیفه فیلم‌سازان ساخت فیلم‌های پرمحتوا جهت صیانت از خانواده‌ها است

گروه هنر: رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی با توجه به اینکه خانواده‌های ایرانی به علل مختلفی گرفتار مادی‌گرایی، فردگرایی و نسبیت‌گرایی شده‌اند، گفت: ساخت فیلم‌های پرمحتوا برای صیانت از خانواده‌های اصیل ایرانی، اسلامی وظیفه اصلی فیلم‌سازان است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، حسن میلانی، رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی امروز، 20 آذر در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: تحولات فرهنگی، اجتماعی و تکنولوژیک دهه‌های گذشته تأثیرات عمیقی در خانواده‌های ایرانی بر جای نهاده است و آن را به لحاظ کارکردی تضعیف و از مدیریت موقعیت‌های جدید ناتوان کرده است به همین خاطر حوزه هنری استان در نظر دارد برای تحکیم بنیان خانواده‌ها و تبیین جایگاه راستین خانواده ایرانی - اسلامی فیلم‌های بلند تهیه نماید.



رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از نویسندگان و فیلم‌سازان استان آذربایجان شرقی در جهت تولید فیلم بلند با موضوع و محوریت  « خانواده ایرانی، اسلامی» دعوت به همکاری کرد.



وی افزود: با توجه به اینکه خانواده‌های ایرانی به علل مختلفی گرفتار مادی‌گرایی، فردگرایی و نسبیت‌گرایی شده‌اند؛ لذا بر فیلم‌سازان است که با ساخت فیلم‌های پرمحتوا از خانواده‌های اصیل ایرانی ـ اسلامی صیانت نمایند. 



وی با بیان اینکه خانواده مهمترین رکن اجتماع است که در دین مبین اسلام بر اهمیت تشکیل و گسترش آن بسیار توجه شده است، گفت: حوزه هنری آذربایجان شرقی بر همین اساس تصمیم دارد فیلم‌های بلند با موضوع خانواده ایرانی ـ اسلامی تهیه نماید.



میلانی خاطرنشان کرد: حوزه هنری آذربایجان شرقی آماده است تا در صورت تصویب طرح و فیلم نامه به تولید فیلم‌های مذکور بپردازد.

captcha